Tuesday, May 18, 2010

Who Will Win the World Cup?

Soalan PROJECT ALPHA kali nie memerlukan aku memilih sape yang akan menang WORLD CUP pada 2010 nie..

Dengan tidak berlengah2 lagi aku memilih BRAZIL... ikutkan aku tak lah sangat mengikuti sal world cup nie tapi kali nie aku bersemangat untuk amik tau sal world cup nie..yela mane tau boleh menangkan…insyallah..


K la sekarang nie aku jelaskan la nape la aku pilih BRAZIl nie..ala kalau tak citer pun semua tau kan nape dan confirm semua kenal ngan pemain-pemain yang sangat bersinar (yang kenal tue mesti la peminat BRAZIL kan)…

walaupun aku tak tau sangat tapi yang aku dengar-dengar la kan BRAZIL nie merupakan pasukan bola sepak yang terunggul dan sangat berpotensi dalam arena bola sepak..kalau korang nak tau (tapi mesti dah tau sebelum aku kan…hehehe) BRAZIL nie dah telah menjuarai WORLD CUP sebanyak 5 kali dan telah bermain sebanyak 92 games…

wah!!! Memang tak confirm tak boleh lawan punyer…mungkin ngan semangat warna KUNING dan HIJAU yang sememangnyer menjadi warna kegemilangan BRAZIL, menjadikan BRAZIL berupaya untuk menjadi pasukan yang terhebat dimata dunia…

Dengan ader nyer pemain-pemain yang menjadi tunggak BRAZIL seperti RONALDINHO , penjaga gol nyer JULIO CESAR serta pemain lain aku yakin BRAZIL boleh menjuara untuk tahun 2010 nie…

Tue la antara reasons aku yang meyakinkan aku memilih BRAZIL..

* Sekiranyer fakta diatas salah jangan gelakkan tau…aku memang budak baru nak tahu..hehehe..kepada peminat BRAZIL sori yeee…


menarikkan PROMOTION PACK di atas..harganyer pun berpatutan dan boleh didapati di GIANT, GUARDIAN, TESCO dan banyak tempat lagi..sempena WORLD CUP 2010 nie project alpha telah mempromosikan PROMOTION PACK nie..nak tau lebih lanjut sila layari http://projectalpha.com.my/promo/



Project Alpha is presented by Adidas Action 3 and supported by P1 and MAS.

No comments:

Post a Comment