Thursday, May 6, 2010

PERHATIAN!!!!!!


Salam kepada semua kekawan...post entry nie aku nak berniaga dan memperkenalkan korang dengan produk TUPPERWARE yang aku perna citer kat post sebelum nie...


Untuk pengetahuan semua, nape aku perkenalkan produk nie adalah disebabkan kualitinyer yang sangatberkaliti dan kukuh...selain tue, reka bentuk dan warna yang dicipta memang diakui sangat menarik... selama aku kenal TUPPERWARE nie, ia sememangnyer produk yang pelbagai gune...cam2 kite leh gune kan dengan TUPPERWARE...lagi pun sekarang nie TUPPERWARE ada pelbagai produk dari tempat simpanan makanan, peralatan yang digunakan khusus untuk memasak hinggalah penjagaan muka dan tubuh badan kite..pendek kata macam2 ader la...


Sebenarnyer aku promote nie just nak bantu MAK AKU untuk Berjaya dalam bidang perniagaanyang die minat (HARAP dapat sambutan yee .. saya harap sokongan anda semua)


Untuk PERTAMA....


kali nie aku nak kenal TUPPERWARE yang dikhaskan untuk simpanan ape2 juga makanan...tupperware nie KEDAP UDARA dan bentuknyer sangat besar sesuai untuk sumpanan lauk2 yang berkuah ke, keropok ke, nasi dan biskut dengan kuantiti yang banyak...selain tue boleh gak simpan barang dapur yang kering....
walaupun harganyer leh tahan mahal tapi kualiti barangnyer tidak tertanding dengan yang lain...harga tupperware nie sangat berpatutan sangat...


* k kalau sesiape berminat tupperware nie aku ader stoknyer sekarang....so, leh tinggal kan comment then baru aku bagi maklumbalas seterusnyer k...

kat bawah nie adalah SAMPLE tupperware tersebut..




nie cara2 utk buka n tutup tupperware tersebut

Price : RM 53.90


selain bentuk seperti gambar di atas, ia juga ader bentuk yang lain.


pilihan warna adalah biru, merah dan merun


* Kepada sesiape yang berminat dengan tupperware yang bentuk lain leh juga order dengan aku n untuk wat pilihan tersebut leh layari laman web nie http://www.tupperware.com/

* Untuk tempahan leh e-mail kepada saya di honey_taurus2000@yahoo.com :

1. Nama
2. No. K/P
3. Alamat
4. No. tel (akan dihubungi untuk pengesahan)



JAMIN PUAS HATI LA...
SOKONGAN ANDA SEMUA SANGAT DIHARGAI..TERIMA KASIH

No comments:

Post a Comment