Sunday, May 2, 2010

Camera, Rolling, and Action3!

Aduh!!!tension2..mane tak nyer tgh drive balik JB aku dapat message dari Eja yang PROJECT ALPHA contest baru dah kuar...so, sampai2 jer aku terus buka laptop nak tgk kali nie ape project yang di kuarkan...

Mak aiii!!!susah nyer project kali nie...tapi tak pe aku try wat gak...sbb aku dah berminat ngan project2 yang PROJECT ALPHA pertandingkan...tapi dugaan betul nak wat nie..YA ALLAH mudahkan la...tak pe la aku tetap try gak..tak mudah putus asa...

ok NOW I START..


Project kali sal CAMERA...ROLLING and ACTION3!..so aku pun terus wat video yang disyaratkan oleh PROJECT ALPHA..ape yang aku boleh katakan video aku ni berkaitan dengan luahan hati aku yang sekarang nie begitu excited nak upgrade blog aku dan menyertai PROJECT ALPHA..sebab aku pernah menang sebelum nie...TQ PROJECT ALPHA...



Sebenarnyer dalam video nie aku citer sal ape yang aku wat malam nie...selain wat PROJECT ALPHA aku gak tgh tgk MENTOR...leh tahan gak protoge2 yang dipilih..aku harap dengan video yang aku wat nie,aku boleh menang..

aku juga berharap dapat meneruskan penyertaan aku dalam contest PROJECT ALPHA..sebab project nie bagi peluang utk blogger utk terus aktif dan update blog masing2..selain itu,dengan penyertaan nie aku gak dapat kumpul income dr kemenangan yang boleh diperolehi...PROJECT ALPHA juga banyak memperkenalkan aku dengan p1w1max, perkhidmatan MAS dan juga mengenali portal ruumz..

Sebenarnyer aku tak pernah dengan portal ruumz nie..so contest nie telah membuka minda aku dan boleh dapat ramai kawan lagi melalui ruumz..dengan berdaftar ngan ruumz nie aku percaya yang portal nie berfungsi utk memperluaskan pergaulan kite..

Dalam video nie aku sebenarnyer tak tau nak wat ape sebab aku masih terkejut dan blurrr..yela br balik kampung terus nak create video (sebab excited sangat nak join PROJECT ALPHA)..











No comments:

Post a Comment