Thursday, April 29, 2010

BORINGNYERRR...


arini aku nak citer lak hari KESEDIHAN....

semalam detik 8.45 mlm aku mula dirundum kesedihan yang tak dapat dikawal...yela mane tak nyer husband kesayangan aku balik ke negeri tempat die bertugas untuk memulakan tugas die arinie..sedih yang amat melampau....

hanyer 2 arinie jer kiteorg dapat bersama...jumpe lagi pun 2 minggu akan datang...rasa lambat sangat masa berlalu...rase semalam tak nak bagi die balik jer... tapi ape pun sekarang nie aku kne paham tugas die...bukan die bersuka ria kat sana...

rase boring yang tak terhingga arinie..walaubagaimanapun petang nie aku balik kg aku jumpe MY LOVELY PARENT lak...so leh la ilang rase boring n sedih tue...coz kalau jumpe My PARENT nnti macam2 aku citer...sal aktiviti harian aku...pendek kata tebal telinga dieorang dgr..hehehe..

Rase cam tak sabar nak balik...aku balik drive sorang2..yela aku kne banyak berdikari sepanjang ketiadaan husband di sisi...kalau tak susah kan kalau setiap benda nak harap kan orang sekeliling...aku nie kalau leh tak suka menyusahkan orang lain...lebih baik kiter gerak sendiri je kan..

Tapi walaubagaimanapun aku tetap bersyukur dan redha dengan ketentuan yang ALLAH dah tetapkan untuk kite..semua nie ader rahmat n hikmahnyer...yang penting KESABARAN...

2 comments:

aliyalisa said...

aza,ilexx arrr....aku lg jauh maa,kt riyard sana..huhuu...dugaan yg amat beso,huuu..kte sama aza dekat tapi jauh..

Mia Liana said...

sabar ye....

Post a Comment