Saturday, April 24, 2010

JOM HEBOHHHH...


Penat tul arini..mane tak nyer pepagi dah berjalan kat JOM HEBOHHH.. mula2 tue cam malas gak nak pegi sebab pk mesti ramai orangnyer (JOM HEBOH la katakan...tapi ats sokongan kekawan(cewah!!!sokongan tue..hehehe)aku gagahkan gak walaupun tengkong aku sedang mengalami sedikit ketegangan dari ari jumaat lagi (Siankan tanggung sendiri kesakitan..sedih la plak)...

Sebenarnyer yang beria2 sangat pepagi dah gerak nie, sebab kawan aku satu umah (Ayu) bertugas kt JOM HEBOH tue...kt booth JABATAN PERANGKAAN (So.. beramai2 la datang ke booth tue k)..kt booth tue cam2 ader..diantaranyer JAWATAN KOSONG untuk jawatan PENYELIA dan PEMBANCI untuk bancian tahun 2010...(so sesapa berminat pegi ke booth JABATAN PERANGKAAN untuk dapatkan borang dan penerangan lanjut)..Sebenarnya sesapa yang dah keje pun leh daftar gak...sebab jawatan tue untuk kontrak sepanjang bancian jer...sesapa yang nak wat income tambahan leh daftar untuk keje part time...
(ape2 hal SILA BERHUBUNG dengan JABATAN PERANGKAAN untuk penerangan lanjut)

k dah abis promote JABATAN PERANGKAAN sekarang aku nak citer tentang suasana kt JOM HEBOH lak...leh tahan ramai gak la pengunjung..sesak giler...yela mane tak nyer JOM HEBOH nie kan setahun sekali kat setiap NEGERI..tue yang bile sampai turn negeri tue, ramai yang tak sabar2 nak pegi..lagi pun bile time JOM HEBOH nie banyak gak la barangan dipasaran dijual murah secara bundle...tue yang berpusu2 orang datang beli..

arini jer aku dah abis RM30 beli barangan..bukan barang ape sangat pun..cume beli bedak compact silkygirl 2 way foundation RM10, minuman DUTCHLADY RM10 dan snek produk MASTER POTATO's RM10..leh kata setiap barangan tue dapat beg...

- nie la barang yang aku beli kt JOM HEBOH (leh wat stock sebulan nie..hehehe)

(bedak nie wat stock sebab bedak sedia ada dah nak abis..so sementara murah belila)

(snek nie leh bawak time nak g kl petang nie..jimat skit bwk bekal)

(minuman kegemaran aku nie pun aku nak bwk g kl..yela sok yela wat breakfast kt hotel)


cuaca agk baik walaupun pagi tadi hujan renyai sekejap (Alhamdulillah tak hujan lebat).. pengunjung pun makin ramai yang datang ( yela time2 cuti nie la time nak bersama ngan family..bawak keluarga jejalan)...

kalau nak jumpe artis, datang la masa MELODI onair nanti dalam kul 12.30 tgh/hari...leh jumpe FAFAU dan WAHID...MALAM nie lak jangan lupe konsert JOM HEBOH sebagai penutup...

k la kalau nak tau ape jer yang ader kat JOM HEBOH nie...datang la berama2 dan rasakan sendiri kemeriahannyerr...pendek kata MACAM2 ADA..

aku pun dah kurang idea nak create ayat nie...lagi pun nak berkemas lak sebab petang nie dah kne gerak ke KL lak..penat nyerr..

* PERINGATAN : Kepada semua yang datang ke JOM HEBOH, berbelanjala dengan berhemah dan berpatutan k..jangan ikut nafsu

1 comment:

the polaris said...

fmly kte pown g pg td,,
tp kte tdo kt katil,,
rmai sgt org..
law g mst terserempak gn akak,,
hehehe

Post a Comment