Tuesday, April 13, 2010

Kesian...Abang....

Selalunyer time2 camni aku dah tido dah...tapi disebabkan semangat berkobar2 nak update blog wat aku lupekan jap pasal tido...(yela teruja lepas baca pasal blog popular REDMUMMY la katakan)....

Tak ader ape sangat yang aku nak citer dalam post nie cume coretan malam jerr...

Sebenarnyer tiap malam sebelum tido m husband akan call...kekadang sembang pepanjang...kekadang just to say "nak tido n good nite...muahh2" then kteorg akan tido sesama walaupun dari jarak jauh...

Tapi arini die tetap call aku cume die tak boleh tido sebab kne keje malam...yang kesiannyer tadi pagi dah keje sampai balik kul 7.00mlm..ni sambung lak keje malam (Entah camner la ofis die wat jadual nie)..walaubagaimanapun aku tetap bersyukur sebab bile die dah keje malam ni sampi kul 8.00pagi sok..bermakna sok pagi die dah free n sambung cuti 2 ari...

Yang bestnyer sok die nak datang JB jumpe aku...selalu kteorg akan balik umah parent aku kat batu pahat (so nak tak nak aku kne cuti jumaat nie tapi kerana husband berkorban ape saje)...

Cuti weekend kteorg ni berbeza ari.tue yang bile nak jumpe ssh skit...salah sorang mesti cuti...mane taknyer cuti weekend die ari KHAMIS n JUMAAT...aku lak SABTU n AHAD..kan berselisih kan...

Mungkin nie semua dugaan dari Allah nak menguji hambanyer yang lemah nie..nak tengok berapa kuat n teguhnyer iman kte...aku tau semua nie ader hikmahnyer...yang penting sifat sabar n taba dalam diri kte perlu ader...

Orang yang banyak diberi dugaan tue la yang Allah lebih sayang sebenarnyer sebab kte akan sentiasa berdamping NYA n tak putus berdoa mohon dengan NYA...

Semoga Allah makbulkan dan mudahkan segala rancangan dan urusan dalam kehidupan kami sebagai SUAMI ISTERI....AMIN....

4 comments:

Me Chicko Latino said...

erm memang la kak...
sape la yang buat jadual tu kan...
hmmm.
abg kite pun penah kene macam tu..
angin je...
tapi nak buat macam mane kan..
terpaksa lah..
huh...

the polaris said...

xpew kak..
at least dye blk niy nk jmp akak
;)

Azaziah Hani said...

tq eja

Azaziah Hani said...

tue la sharmil...geram nie kne buang jela..
sabar jela kan..

Post a Comment