Wednesday, April 28, 2010

Happy nyeeeee

Bagi aku harini hari yang paling gembira bagi aku...ader 2 benda yang buat aku happy sangat..



Firstly aku nak citer perkara yang paling bermakna bagi aku...bangun pagi jer aku dah dapat call dari my husband yang die dah sampai kat JB dan suh aku amik..walaupun mata aku mengantuk tapi aku tetap segar bangun untuk amik mylovely husband (jangan mare..hehehe..)..Ikutkan aku tido lewat semalam coz update blog la nie (camner blog kite cantik tak dengan hasil study sendiri..:)..so singgah2 la kt blog kite yee..)

Arini gak semua aktiviti bersama mylovely husband..breakfast sama..lunch sama dan macam2 lagi la (tapi time keje is time keje k..tak ponteng tau..tetap pegi keje gak..)..

citer kedua kenapa aku happy sangat arini sebab aku menang dalam contest Project Alpha Season 2..bestnyerr.sebab dalam account aku telah dicreditkan sebanyak RM20...Alhamdulillah..syukur dengan rezeki Allah..

atas dorongan nie, aku akan sentiasa aktif dalam PROJECT ALPHA nie..So arini ader contest baru iaitu "THE ROAD TRIP WITH BROADBAND"..kali nie pun aku nak try dapatkan hadiah RM20 tue lagi (Doakan ehhh)..aku nak kumpul duit tue sebagai simpanan..bak kata pepatah "sikit2 lama2 jadi bukit kan"..yang penting tunggu dan sabar dan juga usaha dengan gigih..

So kepada semua kekawan meh la join PROJECT ALPHA nie..boleh bawak untung tau kalau kite tul2 berusaha dapat kan...yelah bukan mudah nak dapatkan sesuatu keuntungan tanpa usaha kan..

Inilah citer2 aku arini...semuanya yang sangat menggembirakan..bahagia rasanyer lagi2bersama husband selama dua harini..

Balik nie aku dah plan nak jejalan dengan die..nak memanfaatkan masa yang ader (sian kan..orang sekali sekala jumpe..sedih tau..hehehe)..tak sabar nak balik nie..

2 comments:

the polaris said...

heheh,,
happynye dia ^^,

Anonymous said...

quote ' time keja is time keja eh...x ponteng... tetap pi keja gak...'

are u trying to tell us something?

Post a Comment