Tuesday, June 1, 2010

SURAT CINTA UNTUK TATAPAN

terima kasih kepada Matt Leopardus kerana telah mengirimkan tag SURAT CINTA yang mengandungi ayat2 yang penuh makna... :)



bile aku buka surat nie rupenyer2 kne jawab soalan...

soalan???

Soalan ape eik???soalan dari hati ke hati...tak pun dari jantung je jantung...hehehehe



so, mari kite tgk ape soalan yang perlu dijawab dalam surat cinta yang aku terima nie...

nie la soalannyer...k la nak jawab soalan kne tenang..to be continue

1. apa yang bermain di fikiran sekarang?

sebenarnyer macam2 hal...susah nak dihuraikan


2. apakah nama samaran you all?

aza boleh....azie boleh...hanie pun boleh (bukan honeydew k)


3. berikan 3 org yg you all syg?

disebabkan sekarang dah ader husband so kne utamakan husband

1. Husband
2. Abah
3. Mak

- sori terlebih adik-beradik pun sayang gak...


4. panggilan untuk si dia?

Abanggggggggg.. (versi gatai..hehehe)


5. hadiah yg u all impikan drpd seseorg yg istimewa?

terima seadanyer


6. blog mane yg you all suke visit

blog blogger yang datang kt my blog laaaa...i love u all



7. tag kan kpd 15 followers korg

1. Siti Fathiah
2. nuriz
3. alkisah69
4. matahari
5. coki-coki
6. zoul_imme
7. macy
8. malaylifestyle
9. deeya_shouranlee
10. lynnhamzah
11. nany michiko
12. geng_conteng
13. Me Chicko Latino
14. bongsulung
15. the polaris

rupenyer nie la soalan2 yang terkandung dalam surat cinta yang aku terima...

so kepada sesiape yang dah ditag...jawab la dengan seikhlas hati k...

4 comments:

alkisah69 said...

time kasih

zOuL_iMMe said...

thanks! ade gak org ingat ako..huhu

MATAHARI said...

thax

Lisa said...

hani, kak lisa dh jwb tag erk heheh

Post a Comment